掃呢頁CODE去手機

2016年11月27日 星期日

【獨家訪】曹母住公屋 自爆收曹央雲男友贈489萬滙景花園 __,曹央雲,

(資料圖片)曹央雲母親爆料力數女兒,自揭家事,語出驚人。曹母於訪問中,稱女兒過往結交過多名金融才俊,96年更獲男友送上干德道豪宅,其時男方更惠及曹母,送上藍田滙景花園一個向海單位。問題係,曹母一直租住公屋,寶林的公屋單位是04年才以24萬購入。曹母說:「係買咗一間489萬單位,我好開心個女幫我爭取到,我多謝個女男友。但去到地產,我以為買畀屋企梗係我同佢老竇個名,但阿雲話『我唔係屋企人咩?』,結果層 ...




其他影片:>>






曹央雲母親爆料力數女兒,自揭家事,語出驚人。曹母於訪問中,稱女兒過往結交過多名金融才俊,96年更獲男友送上干德道豪宅,其時男方更惠及曹母,送上藍田滙景花園一個向海單位。問題係,曹母一直租住公屋,寶林的公屋單位是04年才以24萬購入。曹母說:「係買咗一間489萬單位,我好開心個女幫我爭取到,我多謝個女男友。但去到地產,我以為買畀屋企梗係我同佢老竇個名,但阿雲話『我唔係屋企人咩?』,結果層樓落咗母女兩個名。」滙景花園單位後跳升到800幾萬,曹母說:「我窮出身,層樓升咗咁多,我好開心,另一方面我怕自己間公屋保唔住,我叫阿雲不如賣咗出去,畀番489萬畀佢,咁賺番嚟錢咪畀我買間大居屋,公屋留畀番畀有需要嘅人。阿雲話叫我唔好打佢主意。」來自寧波移居香港的曹母,收滙景花園嗰陣,有否向房署申報?當然,亦有例子係,有公屋住戶被揭擁私人物業收租,市值300萬,超出可容許的資產上限,但因其家庭入息水平無超出指定限額,所以並無違規,可以繼續租住。曹母的個案又如何?曹母來表示後來曹央雲男友破產,滙景花園層樓跌巿要200幾萬蝕賣,曹母即說:「佢話取消我個名,畀咗我10萬。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!