掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

寵物門外漢搞貓狗服務 月賺五萬 [壹週刊 - 1394 - 財經] __,M1,

Roy(左)與Vincent(右)目前與八名美容師及超過二十個寵物家庭合作,主要以中介形式處理訂單,再跟合作單位分佣。壹盤生意寵物門外漢搞貓狗服務 月賺五萬香港寸金尺土,公屋輪候時間極長,上得到樓的一群自然開心得拍手,但同時要接受不能養寵物的規條,被迫跟毛孩無緣也無分。九十後的楊紹廷(Roy)與張永燊(Vincent)正是這樣的一群:「我本身住公屋,而Vincent屋企有老人家對狗敏感,所以我哋兩 ...


Roy(左)與 Vincent(右)目前與八名美容師及超過二十個寵物家庭合作,主要以中介形式處理訂單,再跟合作單位分佣。

壹盤生意

寵物門外漢搞貓狗服務 月賺五萬

香港寸金尺土,公屋輪候時間極長,上得到樓的一群自然開心得拍手,但同時要接受不能養寵物的規條,被迫跟毛孩無緣也無分。九十後的楊紹廷( Roy)與張永燊( Vincent)正是這樣的一群:「我本身住公屋,而 Vincent屋企有老人家對狗敏感,所以我哋兩個完全係無養貓狗嘅經驗。」身為寵物界門外漢的二人,卻於三年前誤打誤撞成立了「 PetBB」,由在網上賣貓狗用品,到現在跟八名寵物美容師及超過二十個寄宿家庭合作,逐步建立寵物王國。「年資同經驗當然重要,但非最重要一環,最緊要係我哋有無心。」此盤生意目前不單月賺近五萬,更為二人跟貓狗重新牽上紅線,過着「俾狗圍」的生活。

不擺老闆款 強調平等關係

初次與二人見面,只見 Roy拉着載滿美容用具的沉重皮箱從地鐵站急步走來,對同行的美容師照顧有加。「我哋同美容師係合作模式,老實講無佢哋都唔成事。」是日上門為玩具貴婦狗——奶茶沖涼剪毛, Vincent表示通常只在接待新客時才會跟隨上門,以便對新服務的狗隻有多點了解。剪毛收費按寵物品種及大小而定,大狗約三百八十至四百三十元,細狗則是二百二十至三百元。除了基本護理如剪甲、清淚腺、肛門腺和拔耳毛外,還設全剷、半人手及全人手剪,後者剪法則有造型之分。「就以史納沙為例,會有飛馬裝、耳機裝,貴婦狗就會有熊啤裝。」但 Vincent指主人非每次也能如願。「都要先了解狗仔本身嘅毛質係點,就如太貼服嘅毛髮就剪唔到爆炸頭。」對於時下有不少主人為靚為出眾而紛紛幫寵物毛髮染上七彩顏色,二人則異口同聲說:「唔建議!染色點都會對狗毛多少有傷害。」可見他們「愛狗心切」。

剪毛期間奶茶不時四處走動,活像一名坐不定的頑皮小孩,只見美容師羊咩不時以溫柔聲線安撫着牠,更細心地解開奶茶重重打結的毛髮,不久後成功令其乖乖坐好。「試過去外邊鋪頭剪,佢哋會將門關上,隻狗叫到癲咗都唔理。」奶茶主人 Mandy指上門剪毛令她放心得多,而只有廿四歲的羊咩同樣表示找 PetBB合作能讓她放下心頭大石。「自己鍾意對狗多過對人,有佢哋幫手安排及調停同客人嘅誤會,自己可以專心致志地剪毛。」 PetBB目前與八名美容師合作,全部不過三十歲。「自己都係後生就會知,好多嘢唔係單睇年紀。」聽着羊咩清脆的剪刀聲、看着奶茶享受其中的表情,就知道他們沒有看錯人。

為了讓毛孩父母安心,寄宿、保母及放狗等服務也設全天候 WhatsApp報告,讓他們能緊貼寵物的動態。

Roy與 Vincent雖沒養寵物的經驗,但成功以細心及積極的態度得到一眾主人及貓狗的信任。

Marco(左)與太太極為喜歡貴婦狗,除了自家養的兩隻外,更會不時接受其他貴婦狗來寄宿。

廿四小時「交帶」服務 讓毛孩父母放心

寵物美容客人 Mandy指對比某些寵物店會在美容時把門關上,不讓她看寵物的情況,上門美容能令她較為放心。

「以前有客人問我哋,咁後生做得兩三年,交隻狗俾我哋會唔會好大件事?」香港地愛貓狗之人何其多,說是寵物其實更像親生骨肉。年紀輕加上是門外漢,在開店初期確實難以說服一眾毛孩父母,服務惟有更人性化,切合主人所需。「我哋之前搵嗰間寵物酒店,基本上係唔會話俾我哋知佢哋已放狗及已餵食,又無監錄攝影,講真一定會擔心。」金成與太太跟愛犬拉布拉多啫喱一同生活,數月前因家中裝修而需為啫喱暫覓住所,結果找上了 PetBB作長達四個月的寄宿服務。主人要在狗隻入住前先填好有關寵物習慣的問題,以了解其習性及健康。「狗酒店係有探訪時間,變相我哋放工想去睇佢都好困難,但 Vincent佢哋其實廿四小時去都得,又唔使困籠,三餐同放狗都會 WhatsApp相同影片俾我哋。」寄宿服務完結,但 PetBB跟啫喱的緣分才剛開始;目前主人金成仍有使用每小時一百八十元的放狗服務。「始終拉布拉多出咗名精力充沛,要每日放電。」訪問當天只見「跳跳扎」的啫喱樂於跟在 Vincent左右,毫無生疏之感。

希望寄宿的毛孩日益增多,自然需要找來更多寵物家庭。 PetBB目前跟超過二十個家庭合作,並規定每個寄宿單位最多養三隻寵物及在入住前預約一次見面,以保障雙方。「我哋本身都好鍾意養狗,俾狗仔嚟寄宿就好似識多個朋友咁。」本身家中有兩隻貴婦狗的 Marco最長試過有狗仔來寄宿十天。 Roy指寄宿服務同樣是按狗隻品種而定,按日數收費,大狗收費約四至五百元一天,再跟寵物家庭六四分賬。「目前利潤最多嘅都係寄宿,每月平均有三十單。」

自稱寵聖及寵俠 互相惡搞儲人氣

「其實我同佢自出世就識,佢係我媽嘅鄰居,我仲喺肚時佢已經一歲,後來又先後讀城大嘅同一科,我而家廿五歲真係識佢足廿五年。」 Vincent跟 Roy是打架打到大、每隔兩分鐘就絕交一次的典型男孩,常把周星馳的經典對白掛在口邊,以互相取笑為樂。「我哋嘅風格同其他店有唔同,我同 Roy都係比較搞鬼,會喺網上分享好多日常嘅片段,完全唔關寵物事都唔奇。」就如星爺在《家有囍事》中所出現的「無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症」一樣,以寵俠自居的 Vincent跟寵聖 Roy不時互相惡搞拍片上網,最經典包括在愚人節時, Vincent在沖涼後被 Roy以雞蛋拍頭的爆笑片段,令 PetBB在 Instagram儲得二萬二千名粉絲,成功增添大家對兩人的印象。

「當初單喺 Ig賣寵物用品係蝕錢,但唔想認輸就試咗寵物美容,反應幾好就慢慢去增加服務,結果行到今時今日。」 PetBB最近新加了免麻醉洗牙服務,同樣大受歡迎,更計劃把辦公室搬到村屋去,除了能增添寵物寄宿的地方,最重要是兩人可以光明正大地養狗。

今年只有廿四歲的

美容師羊咩,坦言自己

喜歡對貓狗多於對人,對於有 PetBB幫忙安排訂單

表示「一身輕」。

PetBB的美容師雖年輕,但憑着一雙巧手及對貓狗的熱誠,令每名毛孩也甘心坐定定被照顧。

開業資料( 13年 8月)

租金上期 $18,000

按  金 $36,000

入  貨 $10,000

裝  修 $30,000

網  店 $3,000

總投資  $97,000

營業資料( 16年 10月)

營業額  $130,000

分  佣# $60,000

租  金 $18,000

廣  告 $2,000

雜  費 $2,000

盈  利 $48,000

#寄宿及美容服務需與美容師及寵物家庭分佣

撰文:黃綺敏

攝錄:關永浩

ed_bn@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!