掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

袁偉豪撩龔嘉欣樂瞳係導火線 直擊同岑杏賢分手前一晚 [壹週刊 - 1394] __,嘉欣,李嘉欣,袁偉豪,龔嘉欣,樂瞳,岑杏賢,鍾嘉欣,M1,

19/11 貌合神離宣布分手前一晚,袁偉豪同岑杏賢做完台慶,據悉女方原獨自會合在坑口消夜的高海寧、洪永城等人,自知感情危危乎的袁偉豪死跟,但同枱食飯,貌合神離。娛頭袁偉豪撩龔嘉欣樂瞳係導火線 直擊同岑杏賢分手前一晚近年人氣急升的07年港男冠軍袁偉豪,公開承諾兩年內娶港姐女友岑杏賢。言猶在耳,週日(20日)卻突然被岑杏賢叮走,她更直指在這段關係中缺乏信任和安全感。本刊直擊二人分手前一夜(19日),當 ...


19/11 貌合神離

宣布分手前一晚,袁偉豪同岑杏賢做完台慶,據悉女方原獨自會合在坑口消夜的高海寧、洪永城等人,自知感情危危乎的袁偉豪死跟,但同枱食飯,貌合神離。

娛頭

袁偉豪撩龔嘉欣樂瞳係導火線 直擊同岑杏賢分手前一晚

近年人氣急升的 07年港男冠軍袁偉豪,公開承諾兩年內娶港姐女友岑杏賢。言猶在耳,週日( 20日)卻突然被岑杏賢叮走,她更直指在這段關係中缺乏信任和安全感。本刊直擊二人分手前一夜( 19日),當時已貌合神離隔開坐。

原來分手導火線是袁偉豪跟龔嘉欣和樂瞳糾纏不清的關係,兩姊妹更因他而決裂。

隔開坐

見唐詩詠後到冇位,心死的岑杏賢唔肯坐埋袁偉豪身邊讓座,寧要唐詩詠加櫈,袁偉豪好尷尬。

唔領情

袁偉豪輕拍女友,示意坐番埋一齊,但岑杏賢唔領情,縮開拒絕。

欠信任死心自白

拍拖三年多,不時傳出婚訊,但岑杏賢週日( 20日)卻在 Instagram公開飛袁偉豪:「一段感情裡面最重要係信任同安全感。如果這些東西已經不再存在的話,真的不懂怎樣去維繫。今天作出了一個決定,雖然這個結局不是最理想,但還是要面對。」並取消了在 Instagram上對他的關注。

袁偉豪亦在微博承認分手,留言話:「在本年我們的關係再次受到考驗。數月來多次的離合讓雙方承受一定程度的痛苦,加上我一直未能增加她對我的信任和期望。所以今天我們決定要分開了!」

袁偉豪對女唔落閘,同龔嘉欣互 flirt,又與黃智雯拍劇一樽水兩份飲。

袁偉豪同龔嘉欣 13年拍《師父•明白了》暗撻,之後男方同岑杏賢拍拖,進擊龔嘉欣唔放手,兩人 keep住 WhatsApp調情。今年初孖住去馬拉宣傳,「感情」又升溫。

20/11

岑杏賢在 Ig宣布分手,第一句已露玄機,暗示多女埋身的男友冇安全感。一出 post,同袁偉豪在《城寨》合作過的張名雅答咀,撐岑杏賢決定。

同一日袁偉豪亦在微博「交代」分手。

小三慣匪龔嘉欣

今年初開始捲入多宗三角關係的龔嘉欣,多次被正印公開或曲線暗寸,上個月又被踢爆一度介入吳業坤及王卓淇戀情,令女方喊爆分手。

姣黐坤哥王卓淇喊爆

龔嘉欣跟吳業坤合作《愛.回家》初期傳出緋聞,原來當時跟坤哥有個地下情女友王卓淇,因發現龔同男友暖包兩份用,又挑機登堂入坤哥屋企拍埋片,忍無可忍的王卓淇最後喊爆提出分手。上月還公開說:「明知人哋有女朋友都黐埋去好過分。」曲線鬧小三。

扮同楊明二人世界

七月陳智燊跟宋熙年在英國結婚,有份做兄弟的龔嘉欣,被指刻意講大話,令人誤會她跟同是兄弟團的楊明雙雙飛英國二人世界,有指正印莊思明因而嬲爆,其 IG無端被人留言整蠱,莊思明指有人「吃不到的葡萄」,明顯寸小三冇得米。

人夫撐枱腳

今年七月,龔嘉欣被拍到跟富二代人夫郭俊豪撐枱腳後,雙雙返將軍澳屋企,有指人夫吼老婆返加拿大娘家,秘密約會龔嘉欣,事後她解釋男方去自己屋企攞嘢,又向郭太表示歉意。

張振朗正印合唱示威

除坤哥外,龔嘉欣又跟《愛.回家》另一男主角張振朗傳緋聞,她經常單方面 po相騷「恩愛」,搞到拍拖兩年正印陳芷尤忍唔住出手,在籌款節目《東華》合唱「天若有情」,向小三示威。

貌合神離隔開坐

本刊直擊二人分手前一晚( 19日),當時緣盡已有迹可尋。台慶後,他們跟高海寧、唐詩詠和朱滙林去坑口村大牌檔食消夜,二人貌合神離面左左。岑杏賢成晚黐住唐詩詠,就算袁偉豪要求她坐在身旁,她都堅持隔開,令他非常冇癮。其間袁偉豪輕碰她手臂,岑杏賢更面色一沉。

之後洪永城來到,岑杏賢才無奈地讓座,焗住坐回袁偉豪身邊。雖然女友全晚對他不瞅不睬,但袁偉豪不停夾餸給女友,盡力討好。後來泰臣趕至,大家說說笑笑,岑杏賢面色才沒那麼難看。

樂瞳與袁偉豪拍劇集《宦海奇官》暗撻,有指他曾一度對她「車出車入」。

樂瞳和龔嘉欣本是好姊妹,但自從二人分別跟袁偉豪糾纏不清後,已經決裂冇姊妹做。

同龔嘉欣短訊調情

「袁偉豪本身多女埋身,佢仲唔識避忌,同人 flirt(調情)埋一份。你知有啲女仔好主動,見佢有反應就更加熱情。佢同黃智雯開工,一樽水兩份飲唔避忌,令 Jennifer(岑杏賢)好唔舒服。每次嘈親,佢就覺得 Jennifer小題大造,大家磨擦愈來愈多。」知情人說。

事實上,袁偉豪跟龔嘉欣和樂瞳的曖昧關係,是岑杏賢心裡的一條刺。

10月生日的岑杏賢,去年袁偉豪請來不少圈中好友,為她舉行派對,但今年生日,沒再放二人慶祝的甜蜜合照,更透露跟他少了見面。

袁偉豪愛揸電單車,龔嘉欣投其所好跟他一齊學車,但他平日就會載女友去兜風。



今年五月袁偉豪生日,岑杏賢趁他沖涼時送上驚喜,曾經好恩愛。

龔嘉欣樂瞳反面

有樣有肌的袁偉豪多女埋身,同時又口花花愛撩女,令岑杏賢不滿。

「袁偉豪同龔嘉欣大前年拍《師父.明白了》,冬天喺大帽山拍外景,龔嘉欣好主動,拎埋暖包俾佢。之後就算袁偉豪同 Jennifer好穩定,佢哋都繼續來往,明知袁偉豪鍾意揸電單車,龔嘉欣就投其所好,約佢一齊去學。好多人見過佢哋喺沙田駕駛學院附近揸車兜圈,情侶一樣。今年年頭同舊年年中,佢哋又一齊去大馬做嘢,兩個出埠更加放縱,返港後 keep住 WhatsApp互 flirt(調情),袁偉豪一句工作拍檔就想塞住 Jennifer把口,令佢更加唔開心。

「佢同樂瞳就拍《宦海奇官》熟咗,前年生日時,佢仲未同 Jennifer一齊住,樂瞳買蛋糕去佢屋企慶祝兼過夜,平日又過廠探班,做到好出面。樂瞳同龔嘉欣本來係好姊妹,成日喺 Instagram放孖妹相,但因為袁偉豪,大家冇 friend做,舊年已經冇乜來往。」知情人說。

好食得

袁偉豪 14年跟港姐岑杏賢拍拖後,形象愈變愈好成好男人模範,不過品性難移,被指令女友欠信心及安全感的他,原來多年來都「好食得」,緋聞女友氹氹轉。

落選港姐邱詠恩

06年落選港姐邱詠恩跟袁偉豪拍拖三年, 07年,公開表示害怕男友當選港男冠軍後會有女自動送上門。未幾袁偉豪先行變心, 09年拍《古靈精探 B》時,力追胡定欣。

欲斷難斷胡定欣

二人合作《古靈精探 B》時,當時仍是大茄的袁偉豪睇中胡定欣,不過胡卻𥄫中潛質股馬國明,做唔成情侶,二人卻成為親密「契兄妹」,經常相約跑步做運動,胡早前開生日 P,飲大兩杯的她更坐契哥大髀。《城寨》宣傳活動,二人不避嫌講有味笑話,契妹笑契哥「 PAT PAT細」,契哥又指可以擒(劇情)視后好幸福。

濕吻林夏薇

11年,新人林夏薇跟袁偉豪在《結婚@謊情式》做情侶,袁懶理女方有正印男友楊政楠,拍濕吻戲時戲假情真,之後被拍到二人撐枱腳,男方管接管送,但只有幾個月貨仔便告玩完。

肉搏舞台演員馬沛詩

10年參加舞台劇《我不要被你記住》,跟對手馬沛詩肉搏撻着,不過拍拖一年多,袁偉豪轉追林夏薇,幾個月後,甩拖的他又翻撻馬沛詩, 13年更公開表示開始儲老婆本結婚,但都係分手收場。

真正左右逢源

袁偉豪大大隻隻有女性緣,有唔少女性朋友,原來除了女人,連男人緣都好旺。 11年,富家子劉定成涉用裸照刑事恐嚇及非禮男藝人,案中被警方搜出超過六萬張猛男裸照,除了包括大批現役警員外,還涉及數位男藝人包括羅仲謙、港男冠軍高鈞賢及袁偉豪等。

據知,劉公子當時很想結識 07年的港男冠軍袁偉豪,更曾向他暗示有外快,雖最後成功約他拍照,但袁偉豪堅持著衫影相。對於被捲入案中,袁偉豪曾說:「試鏡影過有著衫的相,但感覺成件事怪怪哋,好似俾人呃咗隻豬。」

甲狀腺出問題

12年獲「最上鏡小姐」的岑杏賢是碩士港姐,跟袁偉豪拍拖三年,幕前演出唔算多,今年初更被發現身形愈來愈脹,原來岑杏賢甲狀腺出現問題,要食藥控制,在大台機會不多,大學主修巿場學的她亦為自己鋪定路,間中在大公司教班。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!