掃呢頁CODE去手機

2016年10月21日 星期五

鄭丹瑞周秀娜鴛鴦泡泡浴起勢摸! __,周秀娜,

鄭丹瑞周秀娜鴛鴦泡泡浴起勢摸!
嘩!鄭丹瑞與周秀娜齊齊泡泡浴,恨死一眾男Fans!【東方日報專訊】鄭丹瑞(阿旦)繼《分手100次》後再度跟周秀娜合作,演出其執導新片《小男人週記3之吾家有喜》,34D的娜姐會有不少性感演出,與61歲的鄭丹瑞裸膊在小浴缸內鴛鴦泡泡浴,香艷非常!阿旦指這場戲原來是要挑戰鄭伊健:「之前我拍《分手100次》時,伊健同娜姐有場泡泡浴戲,當時我都話將來有機會都會安排自己拍一場,挑戰鄭伊健!」拍攝當日,阿旦很感 ...


嘩!鄭丹瑞與周秀娜齊齊泡泡浴,恨死一眾男Fans!

【東方日報專訊】鄭丹瑞(阿旦)繼《分手100次》後再度跟周秀娜合作,演出其執導新片《小男人週記3之吾家有喜》,34D的娜姐會有不少性感演出,與61歲的鄭丹瑞裸膊在小浴缸內鴛鴦泡泡浴,香艷非常!

阿旦指這場戲原來是要挑戰鄭伊健:「之前我拍《分手100次》時,伊健同娜姐有場泡泡浴戲,當時我都話將來有機會都會安排自己拍一場,挑戰鄭伊健!」

拍攝當日,阿旦很感謝娜姐的信任,令拍攝極之順利:「因為佢要成個身瞓喺我身上,真係要好信任,好多謝佢,令拍時好順利,亦無任何尷尬。」娜姐受訪時亦指出拍這場戲沒尷尬,只是有些蝦碌趣事:「因為個浴缸太細,我又成日唔小心坐歪咗去水位個塞,令啲水流走咗,NG咗之後,我再坐喺浴缸入面,就好小心咁去摸吓個去水位喺邊,因為旦哥喺我後面,啲工作人員就笑我,唔好摸到唔應該摸到嘅嘢。」

是日精選


鍾意就快D Share啦!