掃呢頁CODE去手機

2016年10月21日 星期五

【即學即開】47歲戴蘊慧玩命揸飛機! __,戴蘊慧,

即學即揸勁牙煙!已故歌唱名師戴思聰的長女戴蘊慧(真真),雖已是兩子之母兼做埋嫲嫲,但多年來駐顏有術被封「凍齡美魔女」,快將48歲的真真仍未見歲月痕迹,全因她懂得享受人生!十月二十七日是真真生日,早於月初真真已展開她的「慶生月」,與大仔Bryan及其女友Judie飛到關島度假,更大膽得竟然去玩揸飛機!刺激過坐過山車真真表示:「去到第二日就去學揸飛機,係即學即揸,都幾驚架!(咁容易?)因為機上面有兩個 ...




其他影片:>>






即學即揸勁牙煙!

已故歌唱名師戴思聰的長女戴蘊慧(真真),雖已是兩子之母兼做埋嫲嫲,但多年來駐顏有術被封「凍齡美魔女」,快將48歲的真真仍未見歲月痕迹,全因她懂得享受人生!十月二十七日是真真生日,早於月初真真已展開她的「慶生月」,與大仔Bryan及其女友Judie飛到關島度假,更大膽得竟然去玩揸飛機!

刺激過坐過山車

真真表示:「去到第二日就去學揸飛機,係即學即揸,都幾驚架!(咁容易?)因為機上面有兩個方向盤,最難嘅起飛同降落都係機師做,當飛到空中就由我去轉左轉右囉,不過機師都特登玩吓俯衝,嚇到我呢,刺激過坐過山車!」真真稱大概飛了半小時,之後更有一張證書作留念,全程每人費用約260美金(約2,000港元),真真更直言這次「衝上雲霄」感覺太正,她和兒子在旅程結束前更Encore飛多轉!問到是否想做Captain Woman?真真說:「我知香港有機師Course讀,可惜我已經冇咗資格,因為唔收45歲以上嘅人,所以我已經lost咗資格囉!(年齡歧視?)係香港航空局條例都冇法。」

玩盡海陸空

而真真此行除了揸飛機外,更玩盡海陸空!去了玩高空吊索外,又到射擊場當「神槍手」,還出海潛水,真真說:「仲畀我哋遇到海龜,個導遊話我哋好好運,因唔係咁易見到,海龜係受保護動物,佢哋叫我哋唔好摸,但反而係隻海龜全程跟住我,好開心囉。」而真真稱正日生日亦身在外地,待回港才能和朋友食飯再慶祝。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!