掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

夜場咀女出事 老公箍煲台灣旅行 譚小環:我真係好難笑得出! [壹週刊 - 1380] __,譚小環,小環,M1,

去到阿默蛋糕買手信,小環黑晒面兼用背脊得住老公!娛頭夜場咀女出事 老公箍煲台灣旅行 譚小環:我真係好難笑得出!今年六月,小環老公蔡強榮被爆五年前在夜場咀艷女,事件令小環傷心嬲爆,冷戰個多月,就算同枱食飯,都唔睬老公。自知理虧,蔡強榮全面認錯,又搵外母做和事老,安排台灣箍煲旅行。四日三夜之旅,明顯未嬲完的小環,全程面燶燶,老公講乜都無反應,大部分時間黐住阿爸阿媽;謝晒的蔡強榮,做阿四買果汁,揸機影相 ...


去到阿默蛋糕買手信,小環黑晒面兼用背脊得住老公!

娛頭

夜場咀女出事 老公箍煲台灣旅行 譚小環:我真係好難笑得出!

今年六月,小環老公蔡強榮被爆五年前在夜場咀艷女,事件令小環傷心嬲爆,冷戰個多月,就算同枱食飯,都唔睬老公。

自知理虧,蔡強榮全面認錯,又搵外母做和事老,安排台灣箍煲旅行。

四日三夜之旅,明顯未嬲完的小環,全程面燶燶,老公講乜都無反應,大部分時間黐住阿爸阿媽;謝晒的蔡強榮,做阿四買果汁,揸機影相,行夜市買腸餵妻,落力補鑊。

冷戰未完

結婚九年,譚小環兩年前獲任職保險公司區域總監的老公蔡強榮,打本開魚蛋檔,港姐冠軍做魚蛋妹,一舉成功,今年五月開分店,兩公婆恩愛現身開張活動。

一個月後,小環老公被爆五年前在夜場咀艷女,有圖有真相,小環嬲爆,聲稱需要時間冷靜,自此,夫妻關係亦變僵。

過去個多月,小環一直同老公冷戰,落鋪頭幫手時間亦各有各。做錯事的蔡強榮惟有不斷認錯,更加搵埋外母幫口做和事老,早前就以陪外父外母去台灣玩,安排箍煲旅行。

「其實呢次旅行係因為慶祝新店開業,一早 book晒機票酒店,但六月爆咗夜場咀女件事後,小環嬲到唔睬 Eric(蔡強榮),話唔去旅行, Eric惟有搵小環媽咪幫口氹,小環唔想兩老掃興,最後都答應去玩!」知情

者說。

今個月初(四日)中午,譚小環兩公婆推住幾篋行李,飛抵台灣桃園機場,出閘後,二人先安排父母坐低,再一齊行去買電話咭。

平時笑面迎人的小環,當日全程黑面,一馬當先行去排隊,完全冇理過老公;其間,蔡強榮在老婆旁邊說個不停,但小環都毫無反應。

蔡強榮五年前在夜場咀女相流出後,小環對外雖然聲稱接受老公道歉,但夫婦關係已大不如前。

全程面燶燶

之後一行人步出機場,一輛七人車早在外等候,四人先到忠孝東路的度小月醫肚,吃了大半個小時,小環同老公到附近的阿默蛋糕買手信,對老公越軌行為仍耿耿於懷的小環,繼續揦埋塊面,無論蔡強榮講乜,她亦十問九唔應,自顧自揀蛋糕。

買完手信,兩公婆會合兩老,坐七人車到附近買果汁,見店外大排長龍,蔡強榮細心地叫小環上車等,自己繼續排隊,等了大約二十五分鐘,才攞住四杯果汁上車。

下午四時多,終於去到酒店,小環安排父母坐埋一邊,兩公婆到櫃枱 check in期間,小環只不時擰轉身同父母傾講,同老公零交流。

本月四日中午,小環同老公在台灣機場出現,兩人只顧各自㩒電話,毫無交流。

老婆未嬲完,蔡強榮只有傍實外父外母。

步出機場時,小環自己行先,蔡強榮冇晒符。

去新光三越上糧,蔡強榮煙癮起,小環唔等老公,與父母先去行超市。

蔡強榮幾度撩老婆傾偈,小環都冇反應。

得外父外母幫手箍煲,蔡強榮細心扶兩老落車。

唔等老公

上房休息了個多小時後,一行再離開酒店,到東區的超市和新光三越上糧,小環全程黐住父母行,就算蔡強榮一度停在新光三越百貨外吸煙充電,她亦未有停低等,反而先與兩老行落地庫的超市繼續買。同父母一齊,沒有老公在旁的小環終於露出笑容,只見她掃了幾袋戰利品,便搭住小環媽咪膊頭行上樓。

行到攰,一行人又到位於長春路的京鼎小館食小籠包歇一歇,小環亦稍為寬容,有外父外母隔一隔,蔡強榮終於可以搭吓嘴。食到九時多,才返酒店休息。

去到宜蘭南方澳觀景臺,小環全程陪父母睇風景,冇癮的蔡強榮獨自坐開,謝晒!

小環父母想同司機(戴帽)留影,蔡強榮醒目揸機。

做完攝影師,外母幫口叫埋位,蔡強榮終於有機會黐埋去小環身邊一齊影合照。

外母幫拖

翌日,上午小環一行人十一點出發,坐了近兩小時車程去宜蘭。當日氣溫高達三十八度,一到埗,大家先去一間出名食芋頭冰的鋪頭食雪糕,之後再行去另一條街食香腸。最愛街頭小食的小環,同店鋪老闆娘好投契,愈傾愈開心,見老婆笑晒,蔡強榮亦如開籠雀,插口同老闆娘傾埋一份,之後老闆娘同小環影合照,他亦自動自覺揸機。

當日行程包括到南方澳觀景台俯覽蘇澳漁港風景,但小環全程陪實父母,埋唔到堆的蔡強榮,自己坐埋一邊孤零零,甚至一度拉住司機做水泡,同對方玩 selfie。

見女婿被冷落,小環媽不停搵機會同他傾偈,之後蔡強榮揸機幫小環同父母影合照,小環媽又開晒口叫一齊影,全個旅程,這是唯一一次,夫妻企埋一齊合照。

被問到何以旅程中變成「燶面小環」,是否仍未原諒老公時,小環說:「嗰幾日台灣好熱,我真係好難笑得出。(點解帶埋父母去箍煲?)唔係箍煲,一早 plan咗開完鋪去輕鬆吓!基本上只要可以嘅話,我去旅行都會帶埋爸爸媽媽去。」

行夜市時,買香腸慰妻!

夜市人多,小環任由老公黐實。

在宜蘭吃出名的甕仔雞,蔡強榮第一時間撕咗隻雞髀給老婆。

見老婆同香腸店老闆娘傾到雞啄唔斷,蔡強榮不敢怠慢,傍住外母睇嘢。

排隊買果汁,蔡強榮企街等足廿五分鐘。

退出幕前

今年五月,譚小環的魚蛋檔在尖東開分店,當時同老公仍十分恩愛。

唔撈無綫,退出幕前, 14年譚小環決定自己創業,於銅鑼灣開了第一間魚蛋檔「渣哥一九九六」,港姐冠軍貼地落鋪做生招牌,開張一個月,已經火速回本,高峰期更試過日賣過萬粒魚蛋。吼準減租潮,譚小環今年五月於尖東開分店。靠賣魚蛋提升知名度,更被內地粉絲封為「魚丸西施」,紛紛向小環招手拍劇登台,但她一一拒絕,決心搞好「渣哥」。

一而再偷食

07年,譚小環與從事保險業的蔡強榮( Eric)結婚,夫妻表現恩愛,但近兩年,老公卻兩度爆出偷食出事。

圓方偷食

去年,蔡強榮被拍到背妻相約一名女子於圓方食 lunch,其間二人有講有笑,更在大庭廣眾下公然同對方拖手,又玩扯衫尾,大耍花槍。

夜場咀女

今年六月,流出蔡強榮五年前在夜場咀嫩女連環圖,婚後偷食,事發後小環雖然接受老公道歉,但表示仍然耿耿於懷,夫妻間要冷靜一下。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!