掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

嘈到開拖 火爆堅情侶自拍嗌交片呃 like [FACE - 458] __,MF,

Brandy同Jade拍拖3年,嗌交多過食飯,但佢哋視之為情趣,愈嗌感情愈好咁話。爆Like王嘈到開拖 火爆堅情侶自拍嗌交片呃likeYouTuber睇得多,情侶檔真係比較少,而Madcouple堅係情侶,喺自家channel講吓兩性關係、講吓旅遊,但最多時候係嗌交,嗌到面紅耳赤,嗌到拍cam熄機,但觀眾反而勁like,開檔3個月已有4萬個訂閱。26歲Brandy同19歲Jade拍拖3年,事無大小 ...


Brandy同 Jade拍拖 3年,嗌交多過食飯,但佢哋視之為情趣,愈嗌感情愈好咁話。

爆 Like王

嘈到開拖 火爆堅情侶自拍嗌交片呃 like

YouTuber睇得多,情侶檔真係比較少,而 Madcouple堅係情侶,喺自家 channel講吓兩性關係、講吓旅遊,但最多時候係嗌交,嗌到面紅耳赤,嗌到拍 cam熄機,但觀眾反而勁 like,開檔 3個月已有 4萬個訂閱。

26歲 Brandy同 19歲 Jade拍拖 3年,事無大小都嗌一餐,訪問當日 10條問題嗌咗 8條,火爆過火爆姐!

Jade( 19歲)

城大學生

美容 Channel: AmourBeauty JM

Brandy( 26歲)

曾任股票投資工作,現為全職 YouTuber

YouTube: MadCouple

F:《 FACE》  B: Brandy  J: Jade

F:點解情侶檔拍片?

喺 YouTube討論兩性關係,不斷嗌大交,但網友勁 like,讚佢哋夠真。( YouTube畫面)

J:我一直有拍開化妝片,想試多樣, couple主題好少人會公開講,好似我哋咁將生活都擺出嚟畀人睇,呢樣嘢應該好多人有共鳴。

B:睇過外國啲 couple玩 challenge,玩得好激,但佢唔夠膽玩,一整到佢個樣就唔肯玩。

J:佢哋輸咗要倒啲食物落個頭度,好浪費!

B:關咩事!總之整到個樣你就唔肯。

F:點解你哋啲片成日嗌交?

最近去東京順便拍埋旅遊特輯, MadCouple話會繼續拍旅遊,亦會拍一啲挑戰項目。( YouTube畫面)

J:最多人鍾意睇我哋嗌交,唔係專登嗌㗎!專登係好難。試過嗌得過份咗真係唔出得街,我試過嬲到大力拍部 cam嗌唔拍, Brandy索性 cut咗嗰段。

B:𠵱家啲人鍾意睇真啲嘅嘢,我哋鍾意做番自己。

J:試過有次佢揸緊車,唔知點解我好嬲,我一拳打埋佢度,打爛咗佢副太陽眼鏡。

B:黐線!佢真係次次郁手㗎!有次打牌,我講笑話:好似你咁咩成隻白板咁!佢一隻麻雀飛埋嚟,中咗我隻眼囉!

J:佢掟番我,中咗呢度(指住嘴角)。

F:有冇試過嗌交嗌到分手?

Jade喺 5年前已開始同另一拍檔 Minnie拍美容頻道,都有超過 9萬訂閱,𠵱家依然有繼續拍片。( YouTube畫面)

B:好多次,直情係分咗手,只係好快好番。

J:即係分咗手一日嗰啲呢。

B:通常係我提出。

J:通常係我呀!你唔好扮,你成日扮係飛我嗰個。呢年嚟叫穩定啲,我哋諗,橫掂都會好番,何必嘥時間嗌交。

B:我冇咁諗。我係話鬧嚟鬧去都係嗰樣嘢,唔好再嘈。

J:你咪扮嘢你同我講㗎!

B:我啲 friend全部都覺得佢好惡,成日問我:你幾時離開佢呀?

J:啲人想嚟溝我咋,哈哈哈!

B:你真係諗多咗!

F:有網友批評 Jade係港女,又有人話你有情趣,你覺得自己係邊樣?

MadCouple亦有請藝人玩挑戰遊戲,何浩文試過被整蠱食超辣杯麵,佢哋話藝人都係經朋友介紹認識。( YouTube畫面)

J:我寧願認港女,我講嘢比較直,𠵱家好多人睇到少少嘢就話人港女,但冇睇到佢做咗其他好嘢!

B:佢表面上係一個港女,觀眾睇到佢成日蝦我,但呢種係我哋嘅相處方法,即使你哋話佢港女,但我 buy,我就係鍾意直接嘅人,總之有嘢要講,唔好轉彎抹角。

J:如果我嗲聲嗲氣,啲人又話我姣婆㗎

攝影:林迅景


鍾意就快D Share啦!