掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

雙喜臨門 慳住嫁 姊妹自費飛 鍾嘉欣 3年後息影湊仔 [FACE - 458] __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,MF,

溫哥華直擊大台處女黨首領鍾嘉欣失驚無神傳出有餡嫁,逼不得已在最後一刻發表千字文宣布去年已秘密註冊喜訊,據悉收得咁埋都係遷就怕醜老公Jeremy。真面目雙喜臨門 慳住嫁 姊妹自費飛 鍾嘉欣3年後息影湊仔失驚無神話嫁咗,估唔到猴年剛過就爆大鑊!處女黨永遠榮譽會長竟然有餡在先,係就係懸念咗小小!不過搵到真愛仲要雙喜臨門,點都係好事嚟嘅!恭喜晒呀嘉欣BB!相比起對上出嫁嘅花旦胡杏兒,一心諗住3年後滿約就息 ...


溫哥華直擊

大台處女黨首領鍾嘉欣失驚無神傳出有餡嫁,逼不得已在最後一刻發表千字文宣布去年已秘密註冊喜訊,據悉收得咁埋都係遷就怕醜老公 Jeremy。

真面目

雙喜臨門 慳住嫁 姊妹自費飛 鍾嘉欣 3年後息影湊仔

失驚無神話嫁咗,估唔到猴年剛過就爆大鑊!處女黨永遠榮譽會長竟然有餡在先,係就係懸念咗小小!不過搵到真愛仲要雙喜臨門,點都係好事嚟嘅!恭喜晒呀嘉欣 BB!

相比起對上出嫁嘅花旦胡杏兒,一心諗住 3年後滿約就息影嘅嘉欣 BB真係樸素得多,絕無洗版式晒恩愛、又冇土豪式金手臂、靜靜雞收埋到最後一刻至公布婚訊;婚禮場地佈置簡潔溫馨,連姊妹都係自費飛去溫哥華、自費置裝、自家屈蛇陪嫁,你話好小家?我話呢啲至係知慳識儉真•女神,娶得過㗎!

胡杏兒同黃宗澤七年長跑話散就散,遇着李乘德唔夠一年就話拉埋,鍾嘉欣同伍允龍拍拖八年突然玩完,遇着脊骨治療師 Jeremy四日就話想嫁,所以話愛情唔係講年期論資歷,緣份到 timing啱,擋都擋唔住!舊愛伍允龍嗰頭至入大台小花叢中尋尋覓覓剛啱撻着劉佩玥,勢估唔到呢頭外形保守又低調嘅嘉欣 BB原來已經偷偷註埋冊有埋餡。上週六(27)返老家溫哥華擺酒前最後一刻,喜訊至通天!

杏身個裙褂廿萬、成身金器又話百萬,嘉欣 BB一睇就知講心唔講金,全身得一卡鑽戒同一對龍鳳鈪咁大把。

貴為大台花旦,嘉欣 BB嫁得好慳,婚紗、裙褂、金飾、婚戒都係簡潔樸素,不過溫馨淚水就絕對唔比人少!(網上圖片)

雖然唔講排場唔鬥豪,不過鍾嘉欣同家人就好客友善禮數周道,十分照顧到訪的香港傳媒,又由男家父母親自(左一、二)向傳媒派發利是。

平有平嫁

話晒都係一線花旦, 31歲嘉欣 BB人生大事偏偏搞得樸素過平民,場地佈置平實又少花亦冇金碧輝煌,地點選址在市郊會所 The Arbutus Club;出席賓客除咗四大處女黨姊妹,一概係男女雙方至親朋友,唔似得第二個搞到台慶夜一樣衣香鬢影星光熠熠,而大台除咗經理人 Pansy亦一個高層都唔見;出嫁裙褂款式手工平民到極,全身嫁妝亦只得兩對金鈪同隻一卡鑽戒;比起去年尾出嫁,身穿廿萬 3D訂制裙褂、堆起成身金鈪變小金人、仲要狂晒老公設計 4卡巨鑽嘅杏兒,真係樸實到一個點。不過唔樸實唔低調,就唔係嘉欣 BB

繑實老公

一對新人留在會場直至凌晨一點至離開,鍾嘉欣甜絲絲拖住老公,而新郎 Jeremy就怕醜都用婚照遮面避鏡頭。

婚宴登記處鮮花氣球拱橋乜都冇,只得白色枱布簽名筆同基本款婚紗照一張,平民過平民!(網上圖片)

至於妝頭同姊妹服,一樣自己搞掂款式不一,四大處女為幫嘉欣慳住使認真唔話得。

姊妹講心

嘉欣出嫁了,估都估到陪嫁唔少得佢班處女黨好姊妹!因為一樣係虔誠基督徒,又一樣係加拿大長大竹昇妹,鍾嘉欣同李亞男、苟芸慧、王君馨和岑麗香合組「 Amazing Esthers」基督團契,好姊妹之唔係講耶穌唔講金,伴娘服飾自置、機票錢自己俾、婚禮前食住都由李亞男娘家提供,婚禮後就移師至新娘子鍾嘉欣家,四大處女機票酒店食宿加埋妝頭服裝,加加埋埋又慳咗一大筆!

婚禮之後,成班姊妹搬入梁家大宅,唔使住酒店。

處女陪嫁黨機票自己買,去到溫哥華食宿就靠姊妹,婚禮前兩晚入住李亞男家,三餐亦靠開餐館的亞男媽媽提供。

網上圖片

Hea做梁太

最終娶得女神歸嘅神秘人 40餘歲 Jeremy Leung一聽行頭又話梁乃鵬姪、又話醫生,其實只擁有現值約千萬港幣的溫哥華獨立屋自住、開設自家診所的脊骨治療師,並唔算富二代。

據知情人士透露,嘉欣 BB經胞姐介紹認識對方後,迅速認定對方仲喺當地註埋冊有埋餡,有傳嘉欣大肚 5個月,據知她打算在六、七月期間回港搞唱片,搞完便會專心等生,知情人士說:「佢想生之前搞掂晒啲手尾先,生完唞幾耐都未定,佢家陣都未知個 BB係仔定女!」其實嘉欣 BB一心做賢妻良母又話要生夠四個,可惜 14年與大台加簽賣身契,新約直至 19年至約滿,所以打定主意學似陳太茵媺一樣生仔大過天,養胎 hea做至約滿先全力引退。家陣搵到終生幸福,唔通仲同大台日捱夜捱為個冇乜人睇嘅大台視后獎咩!

嘉欣 BB自己招呼賓客

懷有身孕的嘉欣 BB為咗遷就怕醜老公,親自出出入入會場安撫記者,又講到做到拍照做訪問,難怪盡得香港傳媒歡心。

既無高層撐場、又冇助手幫拖,唯一專程飛到當地的只得嘉欣 BB無綫經理人 Pansy(左二),因此大部份迎賓打點事宜都靠 Pansy同新娘子親力親為。

接近凌晨兩點回到愛巢, Jeremy又係一手婚照一手扶實嘉欣 BB,而盛傳懷孕未夠三個月的鍾嘉欣就換上平底鞋小心翼翼。

雖然係梁乃鵬親姪,不過鍾嘉欣結識 Jeremy就係由胞姐介紹,據悉 Jeremy在當地經營物理治療診所,絕非大富大貴。

婚後二人的愛巢其實係老公 02年買入的物業,當時市值 750,000加幣(約港幣 430萬)。

排住隊嫁

繼胡杏兒、鍾嘉欣兩大花旦先後嫁人又先後離巢,來年大台仲有幾個排住隊嫁,花旦買少見少!

《蘋果日報》圖片

黃智雯

胡說八道會嫁完杏兒,下個出嫁最大機會係婚禮上搶到花球的黃智雯。同謝瑞麟高層詹文天拍拖多年,黃智雯多次話婚期方面同男友有默契,又自認睇過八字算過日子。

網上圖片

胡定欣

一向恨嫁、次次都催婚唔成,胡定欣去年 mark實 band友陳明道後多次傳出婚訊,陳明道亦被發現順晒女友意,偷偷關注婚紗攝影公司專頁。

《蘋果日報》圖片

楊怡

本來傳言今個月羅仲謙會娶楊怡過門,雖然三月擺到明嫁唔切,不過羅仲謙在訪問中多次承認籌備中,暗示好日子會係今年。

王君馨

去年宣布同初戀情人再續前緣,王君馨經常高調公告同男朋友感情穩定尤勝當年,好姊妹又在鍾嘉欣婚禮上踢爆 Grace會係下一個處女黨新娘子。

採訪、撰文:娛樂組(溫哥華)

攝影:娛樂突發組(溫哥華)


鍾意就快D Share啦!