掃呢頁CODE去手機

2015年10月19日 星期一

裸照任人賣 女模Yoyo割脈以死控訴 裸照,





其他影片:>>






今朝8點幾,警方接獲報案,指有人「企圖自殺」,事主就係被稱為「翻版謝婷婷」嘅34F女模伍淑怡(Yoyo)。

其實今日清晨6點左右,Yoyo已經喺fb話唔想接觸人,但就叫大家放心,話只想安靜一下。點知唔夠一陣,佢就上載𠝹手相上fb,仲話:「只要我死你就一定會受到法律嘅制裁,本來係一份工作,但你欺騙了一個agent,現在都傷害了一些無辜的人,就算我做鬼都唔會放過你。」佢仲公開咗幾張同朋友嘅對話截圖,似乎有人向佢朋友兜售自己嘅一批露點相,該名人仕更指連影片都有。

自己嘅裸照被他人公然兜售,內心一定唔好過,無耐Yoyo上載一張滿手血痕嘅相,留言話:警察不願意接觸我的檔案,那麼我就用死去代替。」講到想以死控訴咁,朋友見到緊係立即聯絡Yoyo親人,Yo爸趕至Yoyo位於牛頭角得寶花園嘅寓所,佢一入門口就發現個女喺客廳暈咗,於是嗱嗱臨打999。

據了解,被送院治理嘅Yoyo,左手傷口傷及神經線,要立即做手術,而Yo爸亦承認,Yoyo因為件事好唔開心,亦希望警方願意調查事件。辦法總比困難多,希望正在留院治理嘅Yoyo,早日振作!
鍾意就快D Share啦!