掃呢頁CODE去手機

2015年7月30日 星期四

義拍寫真內幕  Celine媽 10萬秘接內衣褲廣告 [壹週刊 - 1325] Celine,底衫褲,內衣,M1,



女兒受歡迎, Celine媽一年已幫女兒接下近百項工作。(《蘋果日報》圖片)

探熱針

義拍寫真內幕  Celine媽 10萬秘接內衣褲廣告

七歲的「美心妹妹」 Celine楊鎧凝,在今年書展推出寫真集《童萌時光》,卻因部分照片被指意識不良,引起極大爭議,事後楊母強調接拍寫真集無收錢,只為給 Celine留作紀念。但原來早在傾拍寫真前,楊母已秘密收十萬元,幫女兒接拍了一個雞仔嘜全新內衣褲廣告,寫真集內率先鋪排 Celine穿內衣褲拍照宣傳,之後會為內衣褲廣告拍攝電視廣告,點知寫真集搞出大頭佛,電視廣告拍唔成,楊母更為求甩身,隻字不提為女兒接拍內衣褲廣告一事。

笠水停工

可愛的「美心妹妹」楊鎧凝三歲開始拍廣告,短短三年間,已經拍了八十個廣告,經常帶同 Celine出席活動的楊母,豬籠入水。

今年書展,楊母為女兒推出寫真集《童萌時光》,內有 Celine著內褲擘髀照,寫真一出,群起圍剿,眼見風頭火勢,楊母唯有將 Celine工作急停。

寫真照片被指意識不良,楊母為求自保,對外聲稱接拍寫真集是給女兒留作紀念,並無收錢。至於點解讓女兒著內衣褲影相,以及寫真集攝影師 Ronald Lam指:「內衣褲唔係我哋預備!」楊母隻字不提。

據了解,今次拍攝寫真集,楊母的確未有收取酬勞,但卻在拍寫真前,以十萬元替女兒接下雞仔嘜全新內衣褲廣告。

寫真內一輯踩界內褲相,惹來連番批評及爭議,事件更驚動警方介入調查。

本月十四日, Celine還開心出席寫真發布會。(《蘋果日報》圖片)

有晒部署

「其實 Celine已經做咗雞仔嘜代言人三年,今次新合約係雞仔嘜同布甸狗聯乘合作系列, Celine媽答應幫個女出寫真集後,亦有主動向品牌商提議,會喺寫真集著啲產品影生活相,當係做啲前期宣傳。」知情者說。

拍寫真集期間,楊母即使人在現場,但對拍攝方法、角度毫不了解,甚至連揀相出版,亦未有參與。

「喺濟州島影相嗰段時間, Celine媽全程都在場,因為以生活為主題,拍攝過程又密集,佢無諗過會出問題。其實之後佢都有問過出版社攞相睇,但出版社話啲相已經攞晒去印,咁佢就無再追,直至記者會第一次睇到本書,先知出事。」楊母身邊人說。



曾擔任雞仔嘜代言的 Celine,原本將為品牌與布甸狗系列,拍新的電視廣告。

Celine去年在無綫電視劇《愛我請留言》中,演樂悠悠一角。

唔再合作

無論如何,楊母始終難辭其咎,原本計劃寫真集推出後會進行拍攝的內衣褲廣告,亦受牽連;就算已收下廣告酬金,品牌方面亦決定急停計劃,免被牽連。

「品牌都無諗過 Celine媽會同個拍𡃁模寫真嘅攝影師合作,仲要著住佢哋啲產品影擘髀相。出事後, Celine媽有同廣告商解釋,話係自己嘅疏忽,但都於事無補!品牌好重視形象,寧願損失,都唔會喺呢個咁敏感時期搵 Celine拍廣告!相信嚟緊都唔會再合作。」知情者說。

楊母享受做星媽,今年升讀小二的 Celine,在校內早已出晒名,但亦有不少同校家長認為 Celine媽將幾歲女當搖錢樹。

「 Celine媽出親嚟都成個星媽咁款,好囂張,我哋啲家長同佢都無乜兩句,之前 Celine已經成日要缺課,今次仲搞到咁大,大家都覺得佢累咗個女。」一名學校家長說。

年僅七歲的 Celine,已天生一副明星相,出席活動時便逗得佘詩曼攬住她合照。

以女為榮,父母不時陪 Celine出席活動。

Celine還有個三歲的細佬。

Celine活潑好動,鍾意跳舞又愛溜冰。

搖錢樹

人氣童星 Celine楊鎧凝, 11年贏得小童模特兒比賽入行,因接拍美心廣告被稱為「美心妹妹」。 13年參演電視劇《愛我請留言》飾演樂悠悠一角大受歡迎,在 fb開專頁吸納逾 20萬名粉絲,比不少藝人還要多。

出道以來拍了 80多個廣告,七歲人仔已勁賺 300萬。

寫真事變

Celine楊鎧凝的寫真集內有多張露出內褲及擘腿的照片,被指含有淫褻及不雅或兒童色情的內容,惹起網民炮轟,並收到 131宗投訴,事件引來極大回響。

7月 14日 發布會

Celine為寫真集《童萌時光》於西九龍中心舉行簽名發布會,並即席與現場觀眾玩遊戲。

7月 17日 寫真下架

原定舉行的簽名會臨時取消,同日下午,封膠的寫真集宣布下架。

7月 18日 發聲明道歉

被各界批評未有盡母親責任的 Celine媽向傳媒發聲明,表示未有收取任何酬勞,寫真集出版後才首次看到全部內容和未有參與後期揀相,對事件感到內疚和傷心。

攝影師助查

同日,警方介入事件,由重案組接手調查,警方聯絡了負責操刀的攝影師兼出版社負責人 Ronald Lam到警署助查。

7月 19日 擬告出版社

有傳楊母上律師樓尋求法律意見,擬告出版社。

7月 26日 缺席動漫節

原本答應出席動漫節 PlayStation活動,最後未有現身。

鍾意就快D Share啦!