掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

股票輸凸撲水填氹 莊思敏瞓冰牀誘肌男 [忽然1周 - 1044] 莊思敏,MW,




下體貼到實

莊思敏以亞洲首位女代言人身份,為岡本安全套拍廣告。廣告中,她僅穿胸圍內衣上陣,與拍檔趙勁皓( King)在牀上肉搏,更下體貼下體,場面火辣辣。

滾熱辣

股票輸凸撲水填氹 莊思敏瞓冰牀誘肌男

近月港股大插水,圈中股民焦頭爛額,據知拿督女莊思敏炒細價股亦慘蝕二百萬,雖然家底厚,但她亦即時止血,自己債自己還,惟有撲水填氹。

日前莊思敏就大膽接拍安全套廣告,本刊獨家得到一批噴血廣告照,相中莊思敏與拍檔趙勁皓( King)肉帛相見玩冰浸浴;更在牀上纏綿調情,場面惹火。

周三( 29日)莊思敏在電話中向本刊承認為撲水乜都肯制:「的確係因為輸咗股票啲錢先考慮接呢個 job,呢筆錢真係好吸引。」

莊思敏接安全套廣告,據知其拿督父親曾有微言,但經阿女再三解釋只是拍廣告,並冇淫褻成分,莊思敏才過到老竇呢關。

近年莊思敏瓣數多,除投靠蕭定一旗下的「中國 3D數碼娛樂有限公司」拍電影外,去年亦染指 model及經理人公司生意。惟前者被股東虧空公款,後者又因公司內部問題,有蝕冇賺,執笠收場,未夠一年已蝕了近 5百萬。

冇錢借朋友

阿 King硬晒軚

現場所見,莊思敏較為主動,相反阿 King任由女方在自己身上擒來擒去,全身硬晒軚。

莊思敏與朋友合作做生意往往因財失義,向來有玩股票的莊,眼見 4月股市暴升,亦投資七位數玩埋一份。投資本錢翻了幾番後,莊隨即訂購價值 80萬的美國電動潮車 Tesla「 model S」獎勵自己。

可惜由 6月尾開始,港股全線插水,莊思敏在一個月內損失逾二百萬。她早前在訪問中承認說:「帳面上損失咗七位數,不過如果唔等錢使,唔放就冇嘢嘅!我有啲朋友炒孖展輸過千(萬)㖭!要周圍問人借錢。(咁有冇人問你借?)有,但我真係冇能力,自己都綁手綁腳,綁晒喺股票度,冇乜 cash㗎咋!」

唔想靠屋企

34D爆乳

敢作敢為的莊思敏,在廣告中,與阿 King又攬又摸,不時大晒 34D激凸上圍。

莊思敏身為拿督女,家住貝沙灣,但口講話「 no cash」,並非齋噏。知情人透露:「講真,佢個拿督爹哋係好錫三個女,基本上要風得風,但 Jacquelin(莊思敏)個人比較硬頸,佢覺得爹哋唔可以照顧自己一世,唔想吓吓靠屋企。佢成日同我哋講,除咗入行頭幾年任碌爹哋張附屬卡,之後使嘅都係自己賺嘅錢,所以佢做嘢好搏㗎,好多富二代都冇佢咁勤力」

接棒做安全套女王

high爆反眼

在廣告中,除了與阿 King有不少親熱舉動,莊思敏更要做出多個高潮樣,真係少啲演技都唔得。

無端端唔見二百萬,莊思敏誓撲水填番個氹。向來搏殺的她,日前就大膽接拍了日本著名品牌岡本安全套,任亞洲區首位女代言人。而上一手代言人則是紅遍亞洲的何潤東,所以都咪話唔巴閉。

本刊日前獨家得到一批噴血廣告照,相中莊思敏瞓冰牀兼做出撩人姿勢,大玩冰火。另一輯相更激,僅穿性感喱士胸圍及內褲的莊思敏,與赤裸上身只穿平腳內褲的肌男趙勁皓( King)在牀上纏綿。廣告中,莊成個人壓在男方身上,下身貼住下身,阿 King下體更疑似「有反應」,惹火程度爆燈。一在場工作人員透露:「其實都唔知係咪整蠱佢哋,嗰晚廣告商安排佢哋半夜 3點先嚟開工,話想佢哋有一個同愛人調情嘅情緒喎!點知一嚟到就要瞓冰,真係見到都辛苦呀!拍到天光先入正題。佢哋拍瞓喺牀嗰 part,阿 King成個人好似機械人咁唔敢郁,佢驚揩到 Jacquelin啲敏感部位呀!所以成個人硬晒軚咁!」

莊思敏:佢硬到死!

周三( 29日)記者致電莊思敏,她承認為撲水才接拍安全套廣告:「的確係因為輸咗股票啲錢先考慮接呢個 job,呢筆錢真係好吸引。」當問到她有否留意趙勁皓有「反應」時,莊思敏貫徹語出驚人作風:「佢全身都咁硬喎!佢全身都係肌肉,真係硬到死呀。所以我都 feel唔到佢邊啲地方特別硬。我都驚整親佢,所以自己都要好小心咁壓落佢度。(咁你哋有冇尷尬?)冇啦!我哋合作過好多次,我又識佢女朋友,大家都好熟。」至於巨鵰激凸的趙勁皓則否認有「反應」:「我有少少緊張啫,要顧及好多嘢,又驚扯親佢……啲頭髮。」

瞓冰牀扮享受

廣告其中一 part要莊思敏瞓冰牀, roll機時,莊要扮嫵媚誘惑表情,但導演一叫 cut,莊即凍到起晒雞皮嗌救命,要工作人員遞熱茶保暖。對於莊思敏拍安全套廣告,唔少網友都讚她夠搏。

場外升溫

莊思敏和阿 King雖然合作無間,但肉帛相見則是第一次,因此未正式拍攝時,二人在一角不停試位兼培養情緒。

升胸有自信

莊思敏早年宣布隆胸,由 A級變 D級,隆胸後不停接拍泳衣騷和不介意在電影中性感演出,自信返晒嚟。

潮流興反轉

莊思敏一反傳統,成為首個亞洲女藝人賣安全套廣告,其實近日亦有不少男藝人拍女性內衣和 M巾廣告,夠晒有創意。

周柏豪  Kotex衞生巾廣告

日前周柏豪所拍的衞生巾廣告出街,評價有讚有彈,更有男網友抵死話見到廣告,自己都感覺到經痛。

韓星趙寅成  Vivien女性內衣廣告

韓國一線男星趙寅成,出名多女粉絲,早前他破天荒接拍女性內衣廣告,有指廣告一出,內衣銷售額直線上升。

鍾意就快D Share啦!