掃呢頁CODE去手機

2015年1月29日 星期四

[壹週刊 - 1299] 裝修 300萬變 500萬 王祖藍新婚爛屋五大奇景 祖藍,王祖藍,M1,




探熱針

裝修 300萬變 500萬 王祖藍新婚爛屋五大奇景

今年情人節準備同李亞男拉埋天窗的王祖藍,豪使千三萬,買下連花園的四千呎大埔雅景花園作新婚愛巢,再掟三百多萬豪裝冧老婆,點知所託非人,花十五個月施工,裝修費嚴重超支七成至五百萬埋單。

損失金錢,更重創是王祖藍信錯教友設計師,不單被當水魚生劏,一屋馬虎裝修,手工衰過搵大台木工搭建的道具屋,加上設計出問題,入住個多月便出現漏水,搞到水浸奇景,愛巢一鑊泡。

奇景 1 冷氣機安呢度

分體式冷氣安裝在抽油煙機上,業內人士 Winnie稱:「此設計漠視實質問題,機身會因長期油煙侵蝕好快壞。應該收喺假天花入面,或再花心機喺牆身走線放另一邊。」

原先設計圖

落成後

奇景 2 廚房有瀑布

新居入伙唔夠一個月,廚房不銹鋼板因下微雨就滲水,流落電掣位。做足一年的結構防漏工程好馬虎。

奇景 3

電掣大堆頭亂擺,莫非喺設計師眼中叫型格。業內人士 Winnie驚訝:「點解會咁擺,就算一定要咁,都應該用個盒或畫遮一遮。」

奇景 4 帳篷擋唔到雨

設計師以近六萬蚊買下帳篷,事後祖藍發現一大幅根本承托力不足,搞到一落雨篷頂中間兜滿水墜下,要即時收起,帳篷只能做裝飾。 Winnie建議:「其實咁大範圍,係需要用兩三幅支撐,雨水先唔會集中聚喺中間。」

奇景 5

按摩浴缸三邊分別貼住企缸同牆,而浴缸內兩側係傾斜。祖藍一家唔明設計師點解將四個水龍頭安在入口那邊,每次沖涼要人大步𨂾過。

信錯教友

情人節迎娶李亞男的王祖藍,花年幾時間裝修,結果嚴重超支七成之餘,愛巢慘成化妝樓,大廳部分木地板已浮起。

早前有報導指王祖藍花三百萬豪裝愛巢期間,因圖則改完又改要求天天新款,搞到嚴重超支,要五百萬埋單之餘,施工期亦延長至十五個月,但王祖藍收樓後卻拒付二百萬差額。

被指拖欠裝修費,忍冇可忍的王祖藍,由任職亞視高層的舅父冼偉智代出頭,展示一批入住只有兩個月的新居相片,相中清楚見到屋內裝修差劣,隨處爛牆爛磚,五百萬換來「化妝樓」貨色。

據知,前年王祖藍在一個教友聚會上認識室內設計師姚俊傑( Joe),常以戒毒改過自身經歷四處做見證的他,亦打動了王祖藍,在未收集口碑意見,便將千萬愛巢的設計及裝修工程,交對方負責。

王祖藍對 Joe未有加以提防,即使對方要求施工十四個月亦冇異議。王祖藍舅父指當時對方拍心口,稱全屋裝修費一口價三百三十萬,但工程進行途中,卻四度加碼。

四度超支

裝修費不斷加,更倒欠二百萬尾數,冼偉智稱一切與事實不符。

「前年八月開始裝修,佢初時話三百三十萬可以做到好完善,但之後要求加到三百八十萬都仲未夠,再加到四百五十萬跟住五百萬;祖藍話呢個係最後底線,點知埋單竟然係五百六十萬。大家都係基督徒,祖藍好信佢,去到四百五十萬,仲現兜兜咁俾。」

每次王祖藍向設計師 Joe追問超支原因,要求控制成本時,對方的反應也是「唔加錢就做唔到設計效果!」洗濕個頭,唯有焗住俾。

「祖藍想大事化小,發現唔合理都選擇妥協。有人就蝦祖藍對裝修一無所知同信任,買任何嘢都冇俾個辦佢揀就入貨。裝修一年後我先插手幫祖藍跟進,發現其中多張更新清單裡面有好多後加施工,問佢點解就話計漏報漏。嘩!報漏你都要通知一聲,問番個客同唔同意,唔係自己加完先話你知。」

牧師代拆彈

「我要求對數,但次次都對唔成,因為佢根本攞唔出啲實據收費。祖藍同我冇怪班裝修師傅,我哋知道阿 Joe只係俾最後三個月時間班師傅起貨,之前成年只係做重整結構同防漏。但工程交俾佢嗰陣間屋係石屎籠,唔明點解搞咁耐。」冼偉智說。

王祖藍去年十二月入伙,入住後一個月,愛巢多處出現漏水,天花牆身有水漬,花一年時間做的防漏工程形同虛設,此外,分體式冷氣機安裝在抽油煙機上面,牆身凹凸不平、浴缸水龍頭安錯位等,全屋「奇景」!

唔想再做水魚,王祖藍要求對方清楚交代賬目,但交唔出單據的阿 Joe卻先發制人,收埋王祖藍車房鎖匙,直至知道王祖藍家人報警,他才改用軟功,提出私下和解,王祖藍一度找來對方的牧師居中調停。

「喺牧師面前阿 Joe應承搞清楚條數,但轉頭又唔同晒。」王祖藍唔再上當,決定找公正行介入,討回公道。

祖藍舅父冼偉智直斥對方欺騙祖藍的信任,以貴價做出馬虎裝修。

近年頻頻北上𢱑銀的王祖藍,將部分血汗錢放在豪宅裝修,卻換來一殼眼淚。

李亞男嚇爆燈

李亞男的化妝枱,設計師用 24個,每個 5w Led燈(即普通燈 50w)咁光嘅白燈膽,結果一開燈刺爆眼,事後又要祖藍執手尾。

零 design

祖藍媽同設計師講鍾意睡房清雅格調,結果清雅就係等如近乎零 design。

新屋多爛 gag

剛收樓時,祖藍妹妹睡房牆紙已甩掉。

花槽整好,不過入面似幅爛地。

假火爐的駁口手工好粗糙,完全唔似豪裝。

入伙兩個月,屋內天花已多處現水漬。

收樓時發現多個電線駁位唔收埋,牆腳髹到咁真係好難收貨。

入住第一日,大門的門檻即爛。

喉位裝到外露,祖藍舅父說:「設計師 Joe話呢個係佢 style,之後我哋堅持要改,佢先加番塊板遮住。」

早有前科

替王祖藍愛巢做工程的設計師 Joe(姚俊傑),過往常以戒毒改邪歸正,發奮到英國苦修室內設計做分享見證,輕易在教友圈子搵食。在他公司網頁簡介上寫有:「設計靈感來自上帝創造萬物,觀察上帝的設計從不馬虎……」

講到天下無敵,其實唔只王祖藍中招,早在二○一二年,阿 Joe亦因工程合約糾纏捲入官司。

行內人分折:三百萬夠找數

室內設計師 Winnie

王祖藍舅父冼偉智稱,設計師阿 Joe將批盪工程每個工序細拆,並以每平方呎計數,搞到每呎工程費好貴。專業室內設計師 Winnie Cheng稱,行內做批盪,一般以一井(十呎×十呎)計算,每井價錢約十八元至二十二元不等。拆開工序並以每呎計屬罕見做法,條數亦會變得「好襟計」。

至於做防漏加結構工程,一般只需三個月時間,她說:「以祖藍四千呎單位,三百幾萬裝修已經可以做到防漏同靚工豪裝。一般設計師只收取設計及監工費用,其餘材料單據需要交出列明作實報實銷。」



鍾意就快D Share啦!