掃呢頁CODE去手機

2014年1月3日 星期五

[忽然1周 962] 谷底博反彈 捱掌摑被扑濕 陳山聰倒貼開工 山聰,陳山聰,MW,




勞力士藍針 GMT炒價約 9萬元

12月 21日陳山聰現身中環荷李活道一酒吧,為新片《奇緣灰姑娘》進行拍攝,他承認現在是其人生低潮:「我會靠自己努力,一步步企番起身。」

娛樂喧

穀底博反彈 捱掌摑被撲濕 陳山聰倒貼開工

去年 4月陳山聰被何超雲狠撇後,為了洗底搣甩「四失聰」的汙名,早前不但積極跑步瘦身,還與無綫傾掂數續約 3年, 1月復工拍李添勝清裝新劇《官場浮世繪》。

為博穀底反彈,據知陳山聰早前更𢱑撈拍電影,在鄭中基主演的《奇緣灰姑娘》中客串二世祖一角,仲唔收片酬㖭!現場探班所見,陳山聰出動全身私夥衫,手戴價值九萬的名錶,即使身光頸靚,仍要被對手掌摑和打到爆缸。陳山聰倒貼都肯制,無非都係求一個演出機會。

其他影片

鄭中基收到老婆餘思敏密令,唔可以同陳山聰同場,故兩場對手戲都搵替身頂上。

37歲的陳山聰,自從與何超雲分手後便修心養性,雖然做過白領打工仔,但最後還是做回老本行。近月消脂成功的他變回 fit爆小生,準備返娘家無綫拍劇收復失地。

客串電影閒角

外界一致認為陳山聰「失雲」後頓失靠山,學人做打工仔全為錢,不過最近他積極回歸娛樂圈,竟然不收分文拍電影。據知情者透露,「山聰最近𢱑撈拍嗰套電影,話冇片酬都拍。個角色係做乞人憎二世祖,佢喺電影圈係新人,雖然只得三組戲,但志在有得參與。劇組知佢注重外表,同佢講啲衫可能唔啱佢 style,提議佢自己準備批衫。結果山聰襯好曬,全部私夥上陣。監製最後俾咗封利是佢,當車馬費囉!」

純為演戲唔要錢的陳山聰, 12月 21日拍攝其中一場被爆樽撲濕戲。現場所見,陳山聰七情上面,看來早前他跟老師學戲的確有幫助。發現記者後他亦表現得非常親民,有求必應,換轉昔日沉醉於「雲山戀」的他,絕不會坐定定做訪問。陳山聰還親自解釋當日所拍的戲份,「今日拍第二組戲,講我俾鄭中基撲穿個頭,不過佢今日嚟唔到由替身代替。個道具玻璃樽係用糖膠做嘅,遲嚇會補拍鄭中基撲我嗰個鏡頭。而下一場就會講我向鄭中基報仇,到時就輪到我 call馬撲番佢。」

認真對稿

這場戲講述二世祖陳山聰被鄭中基撲濕後爆曬缸,由 CID森美負責幫佢落口供。事前兩人認真地對稿。

玩自拍

森美與陳山聰早年已相識,二人一見如故,還不停研究跑步經,森美還笑稱:「唔開心囉!陳山聰跑得快過我,我跑 10K要 57分,佢快我足足 10分鐘呀!」之後兩個大男人仲玩自拍。

爆缸現筋

到正式拍攝時,陳山聰七情上面現曬青筋,交足戲。

鄭中基避同場

據知與他演對手戲的男主角鄭中基當日沒有現身,由替身代替,原來別有內情。知情者透露:「 Ronald擺到明唔想同山聰做對手戲啦。表面話冇期,實情係 Ronald老婆餘思敏一早下令,叫老公唔好同山聰同場,免得益咗對方有機會見報。餘思敏同山聰冇仇冇怨,佢只係同超雲有幾分交情啫!估唔到 Ronald真係咁聽老婆話,之後嗰場俾山聰追打戲佢都唔會出現囉!」

為應付下月的馬拉松賽事,陳山聰一星期跑足 5日,先前以 47分鐘完成澳門 10K賽事,希望到 2月馬拉松時會有更好成績。

上月陳山聰被本刊影到跟餘俊峰導師(小圖)急補咗幾堂後,演技明顯有進步,陳山聰仲話開劇後仍會繼續上堂。

私夥潮錶撐場

陳山聰除了往日氣焰全消外,一身打扮依舊官仔骨骨。初時還以為他會周身名牌,但記者一問之下竟然全是平民貨色,「其實我好環保,屋企有好多衫都著好耐,好似今日身上呢件米色 American Apparel V領上衣,就已經著咗 8年喇!」他指自己全身打扮都只是 ZARA和 H&M的幾百蚊貨仔,唯獨是皮鞋相對貴少少。當日陳山聰腳上的「 Louis Leeman」豹紋鞋,是他網購回來,盛惠三千元,全身加起來都不過五千元,對比昔日萬萬聲,今天的衫褲鞋襪平民得多。

記者上下打量陳山聰時,瞄到他的手錶是坊間熱捧的藍針勞力士,去年中推出即賣斷市,炒價由 6萬元升至 9萬元一隻。沒有強勁女友做後台,陳山聰行頭亦不弱,可想而知他並非窮到冇飯開。他更向記者表示希望努力工作,儲錢快點置業。

去年聖誕

去年的聖誕、除夕 Ball,陳山聰與何超雲出雙入對,今年陳山聰形單隻影,孤獨過節。

返娘家演大奸角

陳山聰與馬國明和楊怡在新劇中有很多對手戲,面對視後視帝級人馬,陳山聰真係要加多把勁演出先得咯。

今次有幸重返無綫娘家,陳山聰賣身三年,一月尾便開拍金牌監製李添勝新劇《官場浮世繪》。講起再拍劇,陳山聰好興奮,「今次係第一次同馬明合作,我做佢同父異母嘅大佬,最後我為勢所逼,明爭暗鬥由忠變奸到兄弟決裂。當中有好多內心戲,今次有咁好發揮演技嘅角色,真係要多謝添哥同珍姐。我為咗快啲上手,想開拍時大家夾啲,所以之前專登去上堂學戲 warm up嚇,希望到時快啲投入到。」

其他影片


鍾意就快D Share啦!