掃呢頁CODE去手機

2013年9月19日 星期四

一週精選




社交圈

一週精選

今個禮拜社交圈好熱鬧,真正目不暇給,精選幾則同大家分享。

徐子淇 最爆

上週二,四叔捐款四億元興建的科大李兆基商學大樓啟用,徐子淇身穿 Carven及膝裙,一副學生 look出席。以為佢密密實無甚睇頭,點知一側身衫鈕之間露出肉色 bra(右圖),身材好得驚人。晚上 Dior晚宴,她一身紅裙更索爆全場,問是否因老公無到就可以 sexy示人?徐子淇笑稱性感唔使老公批准:「晚裝有些少性感可以接受,個女都話我平時啲衣著好似 daddy咁密實。」

雖說結婚多年,二人仍會甜爆密密傾。

劉嘉玲 最識做

劉嘉玲的餐廳上週四開幕,著住露背裙的她果然識做,不但出動私夥鑽飾,仲不停 360度自轉,務求在場傳媒影到佢性感的一面。對於有傳媒話佢查看偉仔的短訊以免周迅介入,嘉玲不但唔嬲,更風騷反問記者:「你覺得我會唔會咁做?我咁忙。」

羅秀茵 最自我

賭王二房兒子何猷龍與極少露面的太太羅秀茵攜手到場,何太話身穿的白長裙是另一牌子 Elie Saab。咁有 guts,唔怪得公開「違反」香港政府呼籲生兩個的人口政策,二人口徑一致話:「我冇計劃生多個,有個女(七歲的何開梓)就夠。」

陳諾韻 最搞笑

大劉仔劉鳴煒以華置副主席身份到賀劉嘉玲開鋪,鏡頭前和甘比一家少有對答的他,鏡頭後和甘比姊妹有講有笑。話說劉鳴煒剪綵後想除襟花,甘比妹陳諾韻(圓圖)即話:「你唔要?俾我呀。」甘比笑對劉鳴煒說:「你送花俾佢?佢未收過花㗎!」妹妹即時好尷尬,但氣氛十足一家人。



鍾意就快D Share啦!