掃呢頁CODE去手機

2013年5月8日 星期三

影子 style 鮑康兒




Beauty Hunt

影子 style 鮑康兒

初見鮑康兒( Cherry)就覺得很像楊恭如,原來她跟楊恭如一樣選過亞姐,奪得香港區友誼小姐殊榮。

去年加盟王維基旗下的香港電視,由於可塑性高,分別在 3齣劇中扮演後生版的張可頤、廖安麗及何紫綸, Cherry反而好高興:「似其他人都係我 style吖!」

24歲的 Cherry是宅女一名,因為細膽又唔識同人溝通, 08年媽咪建議她參加選美練膽量便去選亞姐,她笑住話:「我住大埔,亞視喺大埔咪選亞姐, TVB太遠!」結果奪得友誼小姐卻三甲不入;更因三甲爆出造馬醜聞,亞視暫停跟佳麗簽約, Cherry惟有繼續做 model。

雖然入行只有一年, Cherry(右二)已拍了 9部電視劇,跟黃日華、李璨琛(右三)、劉浩龍等演過對手戲。

Profile

姓名:鮑康兒 Cherry

年齡: 24

身高: 161cm

三圍: 32、 23、 33

偶像:張國榮、 Natalie Portman

禦用少女版

直至去年她經 model公司介紹簽約香港電視,一年開 10部劇她就拍了 9部,而且大部分不是行行企企的角色,她說:「我入咗藝訓班,學咬字同方法演技,監製話我個樣可塑性幾高,好多角色都得。」

她最難忘分別在《客家女人》、《警界線》及《第二人生》扮演少女版張可頤、廖安麗和何紫綸。「扮張可頤最有挑戰性,佢係思考型,我要睇番佢以前嘅戲,學佢語氣,佢說話比較大聲同埋語氣硬啲,加埋啲化妝,我諗有七成似啩。我唔介意成日扮其他人,似其他人都係我 style吖!」現正拍攝《歲月樓情》的她會飾演𡃁模,是反叛少女,經常鬧爸爸薑皓文:「拍咗一集,導演驚個角色太乞人憎,可能要改少少劇本呀,我都驚觀眾好憎我!」唔驚乞人憎,最怕冇人講喎!

08年選亞姐, Cherry當選友誼小姐,姚嘉雯(中)及顏子菲(右)為冠軍及亞軍,但因造馬事件令簽約一事被擱置, Cherry表示:「冇後悔去選,否則 Elite模特兒公司唔會簽我,亦唔會入到香港電視。」

Cherry(中)做 model期間主力拍平面廣告,跟港姐出身的湯洛雯(左)合作出過 2012年月曆。



鍾意就快D Share啦!