掃呢頁CODE去手機

2013年5月17日 星期五

Isabella撐師母唔認師傅 詹瑞文因小三斷六親




鬼祟拍拖

約晚上七時,詹瑞文與 Amanda雙雙落樓,行去附近停車場攞車。記者發現詹全程表現鬼祟,除夜媽媽戴住黑超外,更唔敢與 Amanda傾偈。

娛聞樂

Isabella撐師母唔認師傅 詹瑞文因小三斷六親

梁洛施( Isabella)日前秘密返港,隨即相約好友黃秋生、詹瑞文前妻甄詠蓓等人飯敍。相反跟過學戲劇的師傅詹瑞文卻冇影。詹瑞文自去年搭上有夫之婦職員 Amanda而拋妻棄女後,性情大轉變。他為阻止有人爆新歡在公司橫行,不惜與兩位愛徒蝦頭和泰臣決裂。梁洛施不齒師傅所為,今次回港拒見面。

斷盡六親的詹瑞文,上周日( 5日) 48歲生日前夕,被拍得與新歡 Amanda撐枱腳。

要綁住男人心,難過登天。一直人前恩愛的詹瑞文與甄詠蓓,一同齊心打江山,合力將舞台劇藝術事業搞得有聲有色。去年 7月,詹瑞文搭上公司的有夫之婦職員 Amanda,詹為新歡推翻了過去對甄詠蓓的承諾,搞到離婚收場,廿二年的婚姻毀於一旦。

上周日( 5日),正值詹瑞文 48歲生日前夕,本刊更拍得詹瑞文當晚與 Amanda到九龍城一間泰國菜館撐枱腳。二人嘆完晚餐後,便雙雙返回男方位於畢架山帝景峰的寓所。記者等候多時也未見 Amanda離開,證實兩人同居上址。

吩咐買飯盒

上周日( 5日),詹瑞文與 Amanda宣傳完棟篤笑後,便到灣仔某商業大廈開會。上樓前,詹先吩咐 Amanda到茶餐廳買飯盒,自己一條友去開會先,非常大男人。

上車避忌

之後詹瑞文揸黑色 Benz載住 Amanda,由灣仔出發到九龍城相熟泰國菜館。二人撐完枱腳後,便於餐廳前等代客泊車人員把車揸回來。記者發現二人由等車到上車期間鮮有交談,相當避忌。

同居帝景峰

最後詹瑞文與 Amanda齊齊返回詹以 8萬月租的畢架山帝景峰寓所,據知二人同居於此已約半年。

斬斷師徒情

男人變心,性情亦隨之改變。詹瑞文被年約 40歲,樣貌普通的 Amanda迷住,就連師徒關係也視如無物。知情人士說:「其實詹 Sir同 Amanda嘅曖昧關係,兩年前喺公司都通曬天,當時詹 Sir唔少徒弟都有勸過佢。不過大家只要講句關於 Amanda嘅嘢,詹 Sir就即刻發火,叫任何人唔可以再討論 Amanda。好多徒弟勸過詹 Sir回頭是岸,但佢都一意孤行。」跟隨師傅詹瑞文多年的蝦頭和泰臣,即使與詹旗下公司「 PIP文化產業」還剩兩年的合約,但最終也要提前終止合作。

詹瑞文狠心斬斷師徒情,連遠在多倫多的梁洛施都收到風。知情人士說:「 Isabella(梁之洋名) 06年跟詹 Sir學戲劇嗰段時間, Oliver(甄詠蓓之洋名)當正 Isabella係親細妹一樣,知道佢喺香港冇人冇物,成日煲湯水俾佢飲。即使 Isabella家陣飛上枝頭,佢哋都 keep住有視像通話。 Isabella生完第一胎之後,都有向 Oliver請教湊仔經。所以發生咗咁大單嘢之後, Isabella一定會撐師母,認為師傅今次真係過分咗。」

以往 Isabella由多倫多返港期間,必定相約師傅詹瑞文飯敍,但今次她卻情願約好友到澳門散心也要拒見師傅,態度明顯比之前冷淡。上周日( 5日),詹瑞文宣傳棟篤笑時,更唔覺意漏口風,對 Isabella返港一事並不知情,他說:「佢( Isabella)返咗嚟香港咩?我唔知道喎,佢冇搵過我。」

11年糖黐豆

11年, Isabella秘密返港,拉大隊到西貢開餐。當時詹瑞文和 Isabella坐埋一齊,全程有傾有講,師徒關係深厚。

今年唔見人

5月 3日, Isabella到張敬軒的古董別墅開餐,與師母甄詠蓓(右一)、黃秋生及張敬軒親密合照,師傅詹瑞文卻不見蹤影。

新歡做經理人

詹瑞文為了新歡 Amanda不惜令師徒關係決裂,據知他為免 Amanda醋意大發,更索性減少與前妻和 10歲大的女兒碰面。知情人士說:「其實詹 Sir同 Oliver為咗個女都再見亦是朋友,無論個女學業選科又或者揀課外活動等問題,佢哋都會約埋出嚟一齊傾,費事影響個女成長。不過自從 Amanda水鬼升城隍坐正之後,詹 Sir就開始少咗同個女聯絡。」

現時 Amanda更由公司的行政人員,升級為詹瑞文的經理人,全天候服侍詹,而全間公司更只剩下詹瑞文、 Amanda和兩位資歷較淺的員工運作,可想而知 Amanda的地位舉足輕重。據知 Amanda與結婚多年的圈外老公,近日亦着手搞離婚手續,待搞清身份後, Amanda就可名正言順做詹的背後女人。

上周日( 5日),詹瑞文與盧海鵬為宣傳棟篤笑到尖沙嘴派傳單, Amanda亦從旁𥄫實(圈)。雖然詹瑞文形象比前差,但售票情況不俗,現已賣出八成。

原是基督教徒的詹瑞文,為了 Amanda連信仰都轉埋。位於九龍灣的辦公室內,除擺了三個神像(左圖)外,於門外更放了一個神位,神像前並放有陰司紙,非常古怪。

《蘋果日報》圖片

圖片

甄:同詹有共識

Amanda的出現,令詹瑞文走上離婚之路,有指甄詠蓓因此而患上抑鬱病,需要睇心理醫生,不過近日她已重新振作起來。畢業於香港演藝學院的她,去年自立門戶開學校教小朋友戲劇,向人證明單親媽媽也可以活得比你好。本刊多次致電甄詠蓓,但於截稿前未獲回覆。而甄的發言人就說:「 Oliver唔會回應㗎喇,不過佢依家生活得好開心,希望大家都係咁。( Isabella拒認詹瑞文做師傅喎?)大家諗多咗喇,不過 Oliver同 Isabella當晚談天說地好開心。」甄詠蓓曾在訪問中說:「我同詹瑞文一早有共識,縱然婚姻關係不再,都唔會喺女兒面前顯露負面情緒。」看來 Amanda怎上位,甄詠蓓為了愛女,對前夫詹瑞文已無怨無恨。

22年婚姻破裂

詹瑞文和甄詠蓓結婚 22年,二人去年初搞分居,今年正式簽紙離婚。而十歲大的女兒詹樂(右圖),現時則由甄全力照顧。

七年師徒情斷

詹瑞文喺舞台劇界和電影界闖出名堂後,一直希望培育新人接班, 07年詹一口氣簽下翟凱泰(泰臣)和楊詩敏(蝦頭)兩位喜劇演員(上圖),更不時帶他們出席活動。去年,詹瑞文更力薦蝦頭演出王晶導演的《猛男滾死隊》。不過 Amanda的出現,令七年師徒解約決裂。

《蘋果日報》圖片

今年 4月,蝦頭決定簽俾捧紅龍小菌的邵子風做經理人,邵對本刊記者說:「佢(蝦頭)同詹 Sir一日為師,終身為父,我唔會去過問。」話雖如此,但蝦頭似乎態度決絕,她說:「關於詹 Sir同 Amanda所有嘢,我都唔會回應!」

夫妻分家

詹瑞文與前妻甄詠蓓兩公婆一同創立「 PIP文化產業」。不過二人去年離婚後,正式終止合作關係。但以他們於藝術界的基礎,即使分開發展也不愁財路。

甄詠蓓搵細路錢

甄詠蓓離婚後,退出了「 PIP文化產業」,成立了戲劇工作室教演戲,去年更創辦「 O Kida」表演藝術學校,主力教 2至 8歲小朋友,從表演中學習成長。

詹瑞文繼續搞笑

近年詹瑞文轉戰幕後,擔任舞台劇導演,力捧愛徒泰臣和蝦頭上位,但師徒關係決裂後,詹便重操故業,下月將孖住盧海鵬到紅館搞棟篤笑。其實詹近年不停將過往的舞台劇推出 DVD,版權收入驚人,加上他收了蔡卓妍等多位藝人門生,一堂學貴索價五千元,收到手軟。



鍾意就快D Share啦!